[Playlist] I Have a Dream - ABBA(뮤비 / 가사 / 해석)

CULTURE/- Playlists|2018. 2. 2. 18:07

<I Have a Dream - ABBA>




I have a dream, a song to sing

To help me cope with anything

If you see the wonder of a fairy tale

You can take the future even if you fail

I believe in angels

Something good in everything I see

I believe in angels

When I know the time is right for me

I'll cross the stream - I have a dream

난 꿈이 있어요. 부를 노래가 있어요.

어떤 일이건 극복할 수 있게 해주는.

동화 속 놀라운 일들을 경험한다면,

비록 실패한다 하더라도 미래를 개척해 나갈 수 있어요.

나는 천사를 믿어요.

보는 모든 것에는 좋은 것들이 있어요.

나는 천사를 믿어요.

나를 위한 시간이 다가왔음을 알게 될 때,

나는 개울을 건널 거예요. - 나에겐 꿈이 있어요.


I have a dream, a fantasy

To help me through reality

And my destination makes it worth the while

Pushing through the darkness still another mile

I believe in angels

Something good in everything I see

I believe in angels

When I know the time is right for me

I'll cross the stream - I have a dream

I'll cross the stream - I have a dream

나에게는 꿈이 있어요. 판타지가 있어요.

현실을 헤쳐나갈 수 있게 도와주는

그리고 내 목적지는 이를 가치있게 만들어 주죠.

나는 천사를 믿어요.

보는 모든 것에는 좋은 것들이 있어요.

나는 천사를 믿어요.

나를 위한 시간이 다가왔음을 알게 될 때,

나는 개울을 건널 거예요. - 나에겐 꿈이 있어요.

나는 개울을 건널 거예요. - 나에겐 꿈이 있어요.


I have a dream, a song to sing

To help me cope with anything

If you see the wonder of a fairy tale

You can take the future even if you fail

I believe in angels

Something good in everything I see

I believe in angels

When I know the time is right for me

I'll cross the stream - I have a dream

I'll cross the stream - I have a dream

난 꿈이 있어요. 부를 노래가 있어요.

어떤 일이건 극복할 수 있게 해주는.

동화 속 놀라운 일들을 경험한다면,

비록 실패한다 하더라도 미래를 개척해 나갈 수 있어요.

나는 천사를 믿어요.

보는 모든 것에는 좋은 것들이 있어요.

나는 천사를 믿어요.

나를 위한 시간이 다가왔음을 알게 될 때,

나는 개울을 건널 거예요. - 나에겐 꿈이 있어요.

나는 개울을 건널 거예요. - 나에겐 꿈이 있어요.



[Playlist] Mamma Mia - ABBA

[Playlist] Thank you for the music - ABBA

[Culture/- Playlists] - Super Trouper - ABBA

[Culture/- Playlists] - Happy New Year - ABBA